Wednesday

Сезонът на зелките - религиозен трактат

Толкова много исках да кажа нещо хубаво даже се заглеждах в небето защото по земята виждах инвалидни инсекти с начупени крака ултразвуково да пищят когато ги настъпваме
и за това обърнах поглед към небето но погрешка погледнах слънцето, а когато гледам слънцето кихам и поезията ми се губи. кихавицата излита с около 60 км в час. и реших да МУ звънна, да го питам ЗАЩО МАМКА МУ КИХАМ КАТО ГЛЕДАМ В СЛЪНЦЕТО А НЕ ПРАВЯ ПОЕЗИЯ?
Заето.
Вдясно от мен баба продава гевреци от мезозойската ера - какво хубаво да и кажа.. "ше изтраят още месец бабо, не им се притеснявай"
СМС. Сега ще каже, че е зает защото папата ще ходи във Филипините и той ще трябва да бди.
Не, трябва да си платя сметката. Плащам я. Бабата продава. Ти ли уби динозаврите бабо?
Не ги била убила, тя по принцип е от село Дреновец....
Почти не смея да пристъпвам. Хрущят. Викам си много и здраве на поезията и тогава ТОЙ ми звънна. Аз, вика, не съм там, аз съм в хората.
Казах му да зареже тия глупости и си пожелах комплект зимни гуми и нов и голям външен хард.
И той изчезна като динозаврите. Добре, че минаха едни плужеци и изядоха инсектите. Лошото е, че плужеците като се смачкат приличат на мармалад и малките деца се полъгват да ги опитат а те не са вкусни. Освен това като смачкам плужеците и гумите на колата буксуват в техните тела. Дано ми донесе зимните гуми скоро. Метеорологията ми намигна с рязко падане на атмосферното налягане. Качих се в колата и запях:

сезонът на зелките
пристигат в камиони
на дините мина
сега са с кожуси
заострени ушички
найлонови имитации на космонавтски костюми
милиони километри влачат торбите с ръце до коленете боговете на войните
от пазари сергии камиони бусове баничарки профайлъри разни оглеждат лицата
решават дали да те купят или продават
пред малки олтари от календари
принасят в жертва люспи от семки и опаковки от вафли
за сила и храброст
сезонът на зелките все по смел става
сезонът на дините свърши


Той ми се обади да престана да се дера така. А на Ботев никой не му е държал такъв тон, нали?


No comments: