Saturday

haute cuisine


- Искаш ли жено леща?
- Неща!
- Яж ми кура тогава!!!

9 comments:

Anonymous said...

leshta - na baba ti gyza

Anonymous said...

леща или кур?...миии второто предложение е доста по-изкушаващо от първото ха ха ха

Anonymous said...

към anonymous: нека да съм anonymous 2

Anonymous said...

Gdog ti li pravish kolajite kam pisaniata si ili gi kradnesh ot niakade?samo lubopitstvo

Ominaeshi said...

И аз се канех да те питам същото... за колажите. Този е много красив. Особено красив. Гостдог- ако ги правиш сам значи си ебаси талантливия човек и започвам да те мразя:)

go! said...

Оминаеши, не рискувам да ме мразиш - чак пък толкова майсторче не съм...
колажите ги прави лицето М.М (вързана е с верига в мазето и я държа на леща и сух хляб)

Anonymous said...

napravo mi se povru6ta ot tebe kakvo mi se pravi6 na du6i4ka sega
kakwo si misli6 4e nikoi ne te znae kakvi gadosti prave6e predi li
az pomnia i 6te si pati6 za vsi4ko
niama gi ve4e tvoite hora sam si

go! said...

Виж анонимус като си толкова отворен кажи си кой си, къде си какво те мъчи и обещавам лично да се заема...
ако си ти дето мисля, пак ще се търкаляш по люлинските тротоари така ми се вижда

Ominaeshi said...

Гостдог, колкото пъти отворя блога ти да видя дали си писал и все отварям тая картъинка. Да поздравиш жената дето я е правила. Много ме кефи зрънцето на мястото на луната. ного е идейно.